Dengeli Beslenme ŞİİRİ

Reklamlar

Dengeli Beslenme


Besin almak zorunda
Yaşam için canlılar,
Sağlık verir vücuda
Alınan bu gıdalar.

Et, sebze, meyve, balık
Gerekli tüm besinler,
Yoğurt, süt, bal, peynir,
Hayvansal ve bitkisel.

Madensel tuz, vitamin
Beslenmenin gereği,
Gıdasız kalmamalı
Dengeli beslenmeli.

Oburluk hiç hoş değil
İştahsızlık bahane,
Sağlık için gerekli
Dengeli bir beslenme.
YORUM YAZ
Yazan :
Yorumunuz:(Onaylandığında görülebilir...)

Yazılan Yorumlar

seda : süper ya...
Gözde Şentürk : Çok güzelmiş ödevimi yapmamda yardıcı oldu :)
iyi bir şiir : bence çok iyi çünkü dengeli beslenme şiirine çok uygun
adı : sözün özü dengeli beslenmeliyiz bu her şeyden önce gelir
aliye nur aranmış : gerçekten de dengeli beslenme şiiri çok güzelmiş
yasin samet : ah be çok güzel
ALEYNA PADEM : BENCEDE ÇOK GÜZEL
sıla : çok güzel yazan kişiye çok tşk
yagmur bozdemir : çooooooooooooooooooooooooook güzel herkeze tafsiye ederim
zehra : çok çok güzel ödev için uygun süperrrrrrrrrrrrrrrrr
zehra : güzelmiş ödev için uygun
şevval yavuz : çok güzel bir şiir
rabia : bencede çok güzel bir şiir ben çok beğendim. herkezin dengeli beslenmesini diler.ve sağlığınızı koruyun
pakize : çok beğendim çok güzel !!.....
mert : çok gggüüüüüzelllll
sudenur engin : çok güzel bir şiir ama 1 den fazla olsa daha iyi olur lütfen 1 den fazla dileğimin getirilmesini arz ederim
irem (fb) : çoook güzel desem yalan olmaz
şeyma nur ince : çok güzel bir şiirmiş performans ödevime çok yardımı oldu ama yazarı nerede bulamadım ama çok güzel bir şiir tam da dengeli beslenmeyi anlatıyorrrr
mert : güzelmiş
azize arga : harika bu şiirin yazarı kimse teşekkürler
Berkay : şiir çok güzelmiş.İnşallah ezberleyebilirim.bitti ,
özgür berdan çetinkaya : olağnüstü bişey yaaaaaaa
esra : güzel
özlem : çok güzel yazmış
abdurrahman : çok güzel bir Şiir ...
ben : güzeldi çok tşkrrrrrrrrr
harry styles : ben ayşe demir4. sınıf öğrencisiyim. Bence şiir çok berbat ama öğretmen 100verdi.Yazan kimse Allah rağzı olsun o şiir benim hayatımı kurtardı.Yoksa(0) alıyordum ama yazar yazmıo lütfen yassınlar oradan notum gidebilirdi.Varsa özür dilerim sizi öperim mucuk <3
rabia : güzel kim yazdıysa mükemel olmuş.
ekin koç : Çok güzel dengeli beslenme ile ilgili bir şiir bence ban göre çok güzel.Hı bu arada bana aşık olanlar bende onlara kalbimdesiniz.
olcay : cok güzel
eray : valllaha çok güzel şiir
Enes Karataş : Çok güzel şiir defterime yezdım
ESMA : ABİ SÜPERYA....
ayşe demir : bence çok güzel ama çok da yararlı değil çünkü şiiri çok beğenmedim ama 100 aldım teşekkürler kim yazdıysa.
ayşe demir : bence ço güzel şiir
rabia türkoğlu : bence bu şiir çok güzel bana göre
yasemin turan : çok saolun çok işime yaradı
yağmur : süper olmuş
emel : çok güzel fen öğretmeni çok beğendi yazan kişi mükenmel yazmış
enise : benimişime yaradı hemde çok güzel
osman girgin : çok güzel şiir
damla ilhan : evet şair haklı
buğra aras : ben 4. sınıf öğrencisi buğra aras bence bu şiir çooooooooook güzel
ayşe selin : bende eceye katılıyorum
ayşe selin koç : çok güzel bir şiir bayıldım
hüseyin arıkan : çok güzel cok iyi bir site
İbrahim : İşime Çok Yaradı TŞK :)
emin kiilci : bu nasil bir siir
EDA : Ben bu siiri çok beyendim
beyzanur aslan : çok güzel bir şiir
efekan : bence çok güzel bir şiir
esma : bana göre bu şiir dünyanın en güzel şiiri arkadaşlar
erkangergin : çok güzelllllllllllllllllllllllll
güzel kız : güzel bence sana katılıyorum ececim
ece : çok güzel bir şiir değil mi arkadaşlar bana katılan var mı
barbie : çok güzel bir şiir
yiğit erçoğul : çok güzel bir şiir her keze tasviye ediyorum
AHMET TARIK ZEYBEK : güzel bir şiir
ben Ahmet : BEN 3. SINIFIM BU ŞİİR ÇÇOOKK GÜZEL
Pelin ceren : Süper bir şiir performans ödevime çok yardımcı oldu tşk
prens : çok güzel
emine kaymaz : bizde şiirdeki gibi dengeli beslemeliyiz
ömer : ödevime cok yardımcı oldu teşekkürler
nurliş : çok güzellllllllllll
ilayda : süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
ilayda : çok güzel kulüp ödevim için olur
semanur : ben çok beyendim
bence bu şiiir süper : süper bir şiir ödevime yayar
naban : tam 1ve2. sınflık şiir
edanur turgut : harika süper
sude : çok güzel ve uyumlu bir şiir çok beğendim harikaaaaa
hazal : çok güzel çok yardımcı oldu
hamdullah : hiç güzel değil
necmiye çelik : çok güzel
ayşe atmaca : herkes dengeli beslensin
gizem akpinar : siirler guzel beyendim
asya turunç : harikaaaaaaaaaaa bir şiir
ali : kötü
Esra : hem çok güzel hemde faydalı bir şiir
gizem karaman : çok güzel bi şiir
melike : süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...
nehir : harika ama sabahtan beri sindirimde görevli yapı ve organlarla ilgili şiir arıyorum bulamıyorum herşeyi buluyosunuz bi zahmet bunuda bulun :)
anıl : kardeşim dayak yemekten kurtuldu :D
emre : harrika
yunus emre : bennce cok harika olmuş
hazal : hoşmuş
çok güzel : bravo
büşra : çok güellllll
berfin : bu çok güzel bir iir
derya : SÜPER YA TEŞEKKÜRLER
ayça : çok güzel be yazdım
gökhan ureu : cok güzel
Manisa freestayla : güzel olmuş
ayşe : ççok güzel
fatmanur : ben bu şiiri biliyorum çok ama çok güzel:D
ahmet yumruk : çok güzel bir şiir
meryem : çok güzel
betül : çok güzel bir şiir
zeynep aldir : bence harika olmus yapanahelal olsun!!!!!!!!!!!! siz ne dersiniz arkadaşlar????? :D
esma : evet çok faydalı
Sponsorlu Bağlantılar